Hos PrinfoKæden er kasserne en integreret del af markedsføringen

 

Hos PrinfoKædens medlemmer er den almindelige brune tryksagskasse blevet afløst af en ”Prinfo kasse”. Prinfo kassen har udviklet sig fra at være en hvid kasse med logo til i dag at være en veldesignet kasse med fuldtdækkende tryk. Udfordringen med det nye tryk har især været pasningen mellem farverne, da der normalt er +/- 2 mm tolerance indbyrdes mellem farverne ved flexotryk. En anden udfordring har været, at PrinfoKædens designlinie bl.a. består af en sølvfarve. Og sølvfarver har ligesom andre farver med metalic effekt en tendens til at smitte af. Ved brug af ny tryk teknologi er begge dele dog lykkes optimalt.

 

PrinfoKæden har med de nye kasser virkelig forstået at benytte emballagen som et aktivt og dynamisk kommunikationsmiddel, hvor også Prinfo kasserne er med til at tegne kædens profil udadtil samt slå deres navn fast hos kunderne.

 

 

Klik på billedet for at se det i stort
Søgaard & Co. - Mere web for pengene
Udskriv